خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

در این وبلاگ جدیدترین محصولات زناشویی ، بهداشتی ، آرایشی اصل و مجاز معرفی می گردد ، همچنین در نظر داریم جدیدترین مقالات زناشویی را در این وبلاگ منتشر کنیم
يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۲۴ ب.ظ

در صورت پاره شدن کاندوم چه باید کرد؟

کاندوم زنانه چیست؟ | پزشک

در صورت استفاده از صحیح از کاندون به ندرت پیش از آن که کاندوم پاره شود ؛ اما در صورت پاره شدن و یا بروز مشکل در صورت علاقه داشتن به حلقه بیرونی در داخل واژن یا مقعد ، کار ساده ای وجود دارد که شما می توانید انجام دهید:

بلافاصله آلت تناسلی مرد را از شر خارج کنید.
تا آنجا که می توانید از من خارج شوید.
خارج اندام تناسلی خود را به آرامی بشویید. از شستن داخل واژن یا مقداد خودداری کنید (دوش بگیرید) زیرا این امر باعث می شود باعث افزایش بیشتر عفونت یا تحریک شود.
اگر رابطه جنسی واژینال داشته اید ، به دستشویی بروید و برای منفی از بدن سعی کنید.
اگر از پیشگیری از بارداری استفاده نکرده اید ، احتمالاً برای جلوگیری از بارداری نیاز به پیشگیری از بارداری دارد. این کار باید طی 72 ساعت پس از رابطه جنسی انجام شود.
آزمایش سلامت جنسی
به یک مرکز بهداشتی بروید. آنها احتمالاً توصیه می کنند که آزمایش سلامت جنسی تا 10 روز پس از فشار (اگر نگران علائمی زودتر هستید) و سپس حدود سه ماه بعد دوباره انجام دهید. از آنجا که بیماری های مقاربتی مختلف در زمان های مختلف پس از بروز عفونت پیدا کردن باعث می شود.

اگر شریک زندگی شما را تحت تأثیر معالجه منظم قرار دهد و حداقل شش ماه گذشته است ویروس وی غیرقابل شناسایی است ، هیچ خطر انتقال ویروس HIV وجود ندارد.

اگر شریک زندگی شما تحت معالجه منظم نیست یا مطمئن نیستید که چقدر به درمان پاسخ می دهید ، باید در اسرع وقت با یک پزشک تماس بگیرید. احتمال دارد پروفیلکسی پس از تغییر (PEP) پیشنهاد شود. این شامل داروهای ضد ویروسی (ARV) به مدت یک ماه برای کاهش HIV مثبت است. PEP میزان موفقیت بالایی دارد ، اما جایگزین کاندوم نیست ، یک داروی قدرتمند با عوارض جانبی است و برای همه استفاده نمی شود.

رابطه جنسی ایمن تر برای افراد ترنس
چه جراحی کمتری انجام داده است یا نه بهترین راه برای محافظت از خود و همسرتان در برابر بیماری های مقاربتی و اچ آی استفاده از کاندوم (اعم از زن یا مرد) همراه با روانپزشک در پایه آب است. همه زنان ترنس نمی توانند از کاندوم های زنانه استفاده کنند ، این به عمق واژن آنها بستگی دارد.

اگر اخیراً جراحی نشده اید ، باید بیشتر مراقب باشید. احتمال دارد پوست التیام نیفته باشد و به راحتی خونریزی کند و بدین ترتیب احتمال ابتلا به اچ آی وی بیشتر خواهد بود.

چگونه در مورد کاندوم با همسرم صحبت کنم؟


احتمال دارد از صحبت در مورد استفاده از کاندوم به طور خاص در ابتدای رابطه خجالت بکشید ، اما اجازه ندهید که این مسئله مانع محافظت از خود در برابر بیماری های مقاربتی ، اچ آی وی و بارداری شود. صحبت با شریک زندگی در مورد کاندوم نشان نمی دهد که به آنها اعتماد ندارید. این راه برای نشان دادن مراقبت از شماست و می توانید از هاردو محافظت کنید.

اگر زندگی شریک استفاده از کاندوم امتناع ورزیده است ، برای داشتن رابطه جنسی محافظت نشده است اگر شما مجبور نیستید. به یاد داشته باشید که همیشه حق تصمیم گیری در مورد رابطه جنسی یا عدم آن را داشته باشید. سعی کنید قبل از برقراری رابطه جنسی با همسر خود در مورد استفاده از کاندوم و رابطه جنسی محافظت شده صحبت کنید.

حرف آخر
کاندوم زنانه که کاندوم داخلی نیز نامیده می شود ، وسیله ای برای جلوگیری از بارداری (پیشگیری از بارداری) است که به عنوان سدی برای جلوگیری از ورود اسپرم به رحم عمل می کند. از بارداری و عفونت های مقاربتی (STI) محافظت می کند.

کاندوم زنانه کیسه ای نرم و شل است که در انتهای آن یک حلقه وجود دارد.

فقط دو کاندوم زنانه (کاندوم زنانه FC1 و جایگزین آن ، کاندوم زنانه FC2) مورد نیاز اداره دارو و دارو در ایالات متحده است که کاندوم زنانه FC1 است که از پلاستیک (پلی اورتان) ساخته شده است ، دیگر تولید نمی شود. کاندوم زنانه FC2 از لاتکس مصنوعی ساخته شده است و برای افرادی که به لاتکس تجهیزات می توانند مطمئن باشند و با روان کننده پایه سیلیکون از قبل روغن کاری می شود.

کاندوم زنانه به خاطر بارداری کمک می کند کند. همچنین می توانید از کاندوم زنانه برای محافظت در برابر عفونت های مقدماتی استفاده کنید. از جمله مزایای مختلف ، کاندوم زنانه:

بلافاصله کارآمد است.
محافظت در برابر STI ها
بدون نسخه و لوازم خاص در دسترس است.
می توانید حداکثر هشت ساعت قبل از رابطه جنسی آن را وارد کنید.
به ندرت باعث می شود که نیروی هوشیار باعث شود و حداقل خطرناک باشد و این خطر را داشته باشد
مانند کاندوم مردانه بهایت شریک زندگی یا آلت تناسلی نعوظ احتیاج ندارد.

ثانیکالا

عکس کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم زنانه خرید    

خرید کاندوم زنانه    

کاندوم زنانه دیجی کالا    

قیمت کاندوم زنانه    

کاندوم زنانه قیمت    

فروش قیمت کاندوم زنانه    

کاندوم زنانه    

کاندوم بانوان    

فروش کاندوم زنانه    

خرید پستی کاندوم زنانه    

کاندوم زنانه    

کاندوم نسائی    

خرید کاندوم زنانه    

مدل کاندوم زنانه    

کاندم زنانه    

کاندوم زنانه از کجا بخریم    

کاندوم دخترانه    

گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم‌زنانه    

کوندوم نسائی    

کاندوم زنان    

کاندوم زنونه

کاندوم دخترونه    

کاندوم‌ زنانه    

کاندم‌زنانه    

کاندوم های زنانه    

کاندوم دختر

کاندوم زن    

کاندوم.زنانه    

کاندون زنانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی