خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

در این وبلاگ جدیدترین محصولات زناشویی ، بهداشتی ، آرایشی اصل و مجاز معرفی می گردد ، همچنین در نظر داریم جدیدترین مقالات زناشویی را در این وبلاگ منتشر کنیم
پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۰۴ ب.ظ

لباس خواب توری در تن

لباس خواب توری در تن:حتماً قبلاً گفته ام ، اما Lejaby یکی از این مارک هاست که امیدم به لباس زیر فرانسوی است. در حالی که فرانسه هنوز هم مرجع بزرگی در زمینه مد و مد است ، اما من علی رغم اندازه متوسط ​​بودن ، همیشه احساس کنم که کمی کنار گذاشته شده ام. من یک زن 5’7 فرانک-کارائیب هستم که 36-38 (8-10 انگلیس) دارم. احساس می کنم این اتفاق نادر در فرانسه نیست. و با این حال ، لازم شد که به دنبال طراحان بریتانیایی و آمریکایی باشم تا لباس زیرهایی را که برای من مناسب است پیدا کنم و تصاویری را ایجاد کنم که احساس نمایندگی می کنم.

[من این مجموعه را با پول خودم خریداری کردم. همه افکار و نظرات از خودم هستند.]

در حالی که من هنوز زنان رنگی زیادی را در لباس زیر زنانه فرانسوی نمی بینم ، من از ساخت لباس زیر زنانه DD + بسیار استقبال می کنم. Lejaby به طور خاص همیشه من را به خاطر طراحی های بسیار ظریف حتی برای محدوده اکسیر جذب می کرد. این اولین مارکی است که به من احساس می کند حتی با سینه های لیوان G خود نیز محکوم به استفاده از سوتین کوچک کننده سیاه نیستم.
در حقیقت ... بلاگر لباس زیر زنانه بودن به من فهماند که G انتهای الفبای سوتین نیست و کاش مارک های فرانسوی بیشتری سوتین های زرق و برق دار را برای فنجان های عمیق تر نیز حمل کنند. اما یک قدم در یک زمان. لباس زیر کامل نیم تنه برای طراحی و تولید آسان نیست و معرفی سایزهای جدید سالها به طول می انجامد. بیایید از روند کار لذت ببریم و امیدواریم که مارک های بیشتری این سرمایه گذاری مناسب را ببینند.
دو یا سه سال پیش ، من در Galerie Lafayette به محدوده Attrape-Courur برخوردم و مشخصاً مجبور شدم آن را امتحان کنم. من متعجب شدم که یک باند 30 در یک فروشگاه بزرگ پیدا کردم ، زیرا اکثر خرده فروشان آنها را ذخیره نمی کنند. با کمال تعجب 30G / 80G که امتحان کردم کاملاً متناسب است. در آن زمان توانایی پرداخت آن را نداشتم اما می دانستم که هرگز نمی توانم این طراحی لوکس و غیرمعمول را فراموش کنم. به لطف گروه فیس بوک معتادان لباس زیر زنانه دوست داشتنی ، آنقدر خوش شانس بودم که آن را در فروش پیدا کردم.


سوتین:
در آن زمان ، من بیشتر از تناسب متعجب شدم ، که در مقایسه با آنچه قبلاً از مارک های دیگر امتحان کرده ام ، بسیار خوب بود. احساس می شد فنجان ها متناسب با سینه های من قالب گرفته اند. من معتقدم که در آن زمان سینه های پرتری داشته ام ، بنابراین عدم تقارن من در این سوتین کمتر دیده می شود. گرچه ، فکر می کنم حتی امروز که صاف بایستم کاملاً عالی به نظر می رسد.

با وجود توهم باورنکردنی ایجاد شده توسط جزئیات ریز الیاف روی فنجان ها ، این سوتین یک سوتین سه فصلی فنجان است. این یک تور کاملا محرمانه و براق است. من معتقدم که این برند کاری باورنکردنی روی الگو انجام داده است تا آنرا صاف و به ظاهر یکپارچه کند. طبق معمول با Lejaby Elixir ، گروه دارای 4 مجموعه قلاب و چشم است. از مشبک قدرت نرم و زیبایی ساخته شده و نسبت به اندازه واقعی احساس می شود.

همانطور که قبلاً گفتم ، مارک های فرانسوی تمایل زیادی به جام دارند ، بنابراین من با وجود 30GG انگلستان ، در اکثر آنها معمولاً می توانم از 32F یا 30G دور شوم. با این حال ، با وجود Lejaby ، من فکر می کنم لیوان های کامل 30G با وجود اندازه های خواهر فرانسوی ، بهتر از 32F هستند. من هرگز نمی توانم قسمت بالای فنجان را در فنجان های F پر کنم.
به نظر می رسد سوتین Attrape Coeur حتی برای سینه ها ساخته شده است اما به نوعی روی من کار می کند. اگر لجابی را قبلاً امتحان کرده اید ، باید با اندازه معمول خود خوب باشید. همچنین ، اگر سینه های کم عمقی دارید ، توصیه می کنم نسخه Balkonnet را که پوشش کمتری دارد امتحان کنید. متأسفانه ، این نسخه فقط به یک فنجان F می رسد ، اما من همیشه با بالکن های Lejaby 32F شانس دارم ، بنابراین ارزش آن را دارد که امتحان کنید.

مختصات:
من به اندازه کافی خوش شانس بودم که این لباس کوتاه زیبا را در لباس زیر زنانه Belle پیدا کردم ، زیرا یافتن مختصات دیگری در اینترنت در رنگ راه Bleu Saphir غیرممکن بود. من سایز UK 8 را گرفتم و برای مناسب بودن آن دعا کردم. خوشبختانه ، این لباس کوتاه از یک میکرو الیاف فوق العاده لکه دار ساخته شده است. این امکان اندازه گیری انعطاف پذیر را فراهم می کند و من بسیار خوشحالم که از این اندازه برخوردار شدم.
از جلو کاملا ساده به نظر می رسد و خیلی خاص نیست. اما پشت جایی است که جادو اتفاق می افتد. گلدوزی نازک گیپور جزئیاتی است که این مجموعه را فوق العاده می کند و من عاشق قرار دادن آن در پشت این لباس کوتاه هستم. خیلی خوشمزه است


من هر چند با این سوتین مشکلی روبرو شدم. دیروز ، وقتی تصمیم گرفتم برای سومین بار آن را بپوشم ، فهمیدم که بخشی از گروه آسیب دیده است. من نمی دانم چه زمانی این اتفاق افتاده است اما بخشی از گروه که با تور جمع شده بود در سمت راست پاره شده است ... من الان خیلی اذیت شده ام. این برای من هرگز با سوتین دیگری اتفاق نیفتاده است و امیدوارم که من فقط بدشانس باشم و این برای سایر مشتریان اتفاق نیفتد.

همانطور که گفته شد ، من هنوز هم فکر می کنم Attrape-coeur (قلب گیرنده به انگلیسی) مجموعه ای ارزشمند است و احساس خوشبختی می کنم که بالاخره صاحب آن هستم. من می دانم که این مجموعه در رنگ های سیاه ، سفید ، آبی تیره با کریستال Swarowsky و چند رنگ دیگر ساخته شده است. هر یک از آنها واقعاً با شکوه هستند. غالباً تصاویر موجود در انبار عدالت ندارند. Lejaby چند ماه پیش فروش بزرگی روی آنها انجام داد اما به نظر می رسد اکنون همه آنها از وب سایت رسمی خارج شده اند. این مجموعه و تئودورا واقعاً مورد علاقه من از محدوده اکسیر بودند و از دیدن آنها ناراحتم.
من واقعاً می خواهم لباس فرم Venenum آنها را امتحان کنم ، فکر می کنم اولین کتانی است که ساخته اند

لباس خواب فانتزی فاق باز،لباس خواب،لباس زیر فانتزی در تن،لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری سرهمی،لباس خواب سرهمی توری،لباس خواب سرهمی،لباس خواب فانتزی در تن،لباس خواب دانتل،لباس خواب فانتزی بلند،لباس خواب لامباده،لباس خواب جلو باز فانتزی،لباس خواب تور بلند،لباس تور خواب،خرید لباس خواب فانتزی،لباس خواب سرهمی زنانه،خواب فانتزی،لباس سرهمی فانتزی،لباس خواب در تن،لباس خواب لامبادا،لباس باز خواب،فروش لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری در تن،سرهمی لباس خواب،لباس خواب سر همی،مدل لباس خواب دانتل،لباس خواب بلند جلو باز

نظرات (۱)

سایت شما عالی هستش

امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی