خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

در این وبلاگ جدیدترین محصولات زناشویی ، بهداشتی ، آرایشی اصل و مجاز معرفی می گردد ، همچنین در نظر داریم جدیدترین مقالات زناشویی را در این وبلاگ منتشر کنیم
شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۳۲ ب.ظ

مدیریت تعارض

 

سطح پنجم از محل کار با روابط صوتی مدیریت تعارض است. حرفهای زیادی درباره روند مدیریت منازعه در میان همکاران گفته می شود. در این مقاله ، می خواهم به چهار اسب سوخوار آخرالزمان بپردازم: انتقاد ، تحقیر ، دفاع و سنگفرش. این چهار اسب سوار توسط دکتر گوتمن در تحقیقات خود با زوجین مشخص شده اند تا بتوانند طلاق را با دقت بیش از 90٪ پیش بینی کنند ، چهار اسب سوار نیز می توانند در روابط محل کار نیز حضور داشته باشند - در صورت عدم موفقیت اداره شدن بسیار می تواند بهره وری را تضعیف کند. در اصل ، چهار اسب سوار به یک محیط اداری و فرهنگ کاری مضر هستند.

به یک درگیری اخیر که با یک همکار داشتید فکر کنید. آیا مستقیماً خطاب کردید؟ اگر چنین است ، فرایندی که توسط آن بحث شده بود ، چیست؟ آیا هردو احساس کردید که توسط دیگری شنیده اید و درک کرده اید؟ اگر نه ، آیا درگیری نادیده گرفته شد؟ آیا آن را پژمرده تر کرد؟ چگونه در مورد اختلافات خود صحبت کردید؟ آیا انتقاد ، تحقیر ، دفاع یا سنگفرش درگیر بوده است؟

دکتر گوتمن از یافته های تحقیقاتی خود برای متمایز کردن کارشناسی ارشد روابط از فاجعه استفاده کرده است. به ویژه ، وی دریافت که فاجعه با نحوه صحبت با یکدیگر در هنگام درگیری متفاوت است. در طی یک بحث درگیری ، کارشناسی ارشد نسبت متقابل 5: 1 مثبت به تعامل منفی داشت ، در حالی که فاجعه ها نسبت 0.8: 1 داشتند.

به سادگی ، برای ایجاد یک رابطه ، باید در آب و هوایی غنی که مردم با یکدیگر مهربان هستند ، پایدار شود. مسترها دلسوز هستند و هنگام درگیری مسئولیت شخصی را برعهده می گیرند. آنها دفاعی بودن را به حداقل می رسانند و در نحوه ابراز ناامیدی خود مراقب هستند.

Carl the Criticizer
کارل یک مجری بود که ناامیدی های خود را در انفجارهای اژدر مانند به سمت شخصیت گیرنده به جای رفتار آنها پخش کرد. انتقاد او از همکارانش خصمانه و عصبانی بود. به عنوان مثال ، او به راحتی می توانست به کسی فریاد بزند "شما احمق بی دقتی!" به جای اینکه ایرادات خود را به سمت کارهایی که در واقع انجام داده اند "بی دقتی" باشد ، فریاد بزند. . با این حال ، در روندی که وی ابراز کرد ، پیامهای وی گم شد و از همه مهمتر ، اعتبار خود را از دست داد. وقتی احساس می کرد شخصی حمله می کند ، هیچ کس قادر به گوش دادن به او نبود.

پادزهر انتقاد ، شکایت بدون سرزنش است. کارل نیاز داشت تا بتواند ناامیدی خود را به روشی بیان کند که دیگران واقعاً بتوانند بشنوند. او یاد گرفت که از یک استارت آپ نرم شده به عنوان وسیله نقلیه برای ایجاد ناامیدی خود استفاده کند. استفاده از یک استارتاپ نرم باعث ایجاد یک مسئله به صورت مستقیم ، احترام و مودبانه می شود. به طور مشخص:

وضعیت را غیرقانونی توصیف کنید
ابراز کنید که در مورد آن چه احساسی دارید
آنچه را که از نظر مثبت نیاز دارید ، بخواهید
من کارل را تشویق کردم که ضربان قلبش را رصد کند و صبر کند تا قبل از بازخورد او را در حالت آرامش بیشتری قرار دهد.

کارا جنجالی
کارا یک مجری عالی بود که مورد پسند همکارانش قرار نگرفت. مدیران او نمی توانند بفهمند که چرا او بسیار حرفه ای و بسیار شایسته است. در حالی که او در مدیریت "خوب" بسیار خوب بود ، او اغلب روابط خود را با همسالان تضعیف می کرد ، زیرا او یک روش ناخودآگاه و لطیف برای برقراری ارتباط برقرار می کرد ، "من از شما بهتر هستم." .

پس از فرود در دفتر من ، کارا از تعجب یاد گرفت که همکارانش او را تحقیر نسبت به آنها می دانند. او از ارسال پیام های تسلیت آمیز ، چه کلامی و چه غیر کلامی ، آگاه نبود. پادزهر تحقیر ، ایجاد فرهنگ تقدیر و احترام است. کارا با خودآگاهی جدید خود ، تغییر در سبک ارتباطی خود ، از جمله قدردانی از فعالیت همسالانش ، ایجاد کرد. وی از مردم بخاطر انجام کار خوب تشکر کرد و از موفقیتهای خود ابراز تحسین کرد. در واقع ، کارشناسی ارشد روابط عادت دارند که در آنجا محیط اجتماعی خود را برای چیزهایی که می توانند از آنها قدردانی کنند اسکن کنند و سپس آن را به صورت واضح در لحظه ارتباط دهند. از طرف دیگر ، بلایای طبیعی ، محیط زیست خود را برای اشتباهات افراد دیگر اسکن می کند و سعی در اصلاح آنها دارد.

دبورا دفاعی
دبورا تمایل داشت هر کاری را که به شیوه دفاعی انجام داد توجیه کند. همکارانش ترسیده بودند که بازخورد خود را به خاطر اینکه پذیرای هر کاری که می تواند متفاوت انجام دهد پذیرفته نیستند. دفاعی بودن او مانع از صعود از نردبان شرکت ها شد.

پادزهر دفاعی بودن مسئولیت پذیری است ، حتی اگر تنها بخشی از مشکل باشد. دبورا هنگامی که صاحب اشتباهات خود شد و در راهکارهای استراتژیک برای یافتن راه حل متمرکز شد ، بسیار مطلوب تر درک شد. او به جای توجیه اقدامات خود اظهار داشت که چگونه می توان از بروز این خطا دوباره جلوگیری کرد. این اعتماد به همکارانش را ایجاد کرد و زمینه ساز همکاری بیشتر شد.

Stan the Stonewaller
از طرف تلنگر ، استن تمایل داشت که عاطفی را کنار بگذارد و خودش را ببندد. دکتر گوتمن این رفتار را سنگسار توصیف می کند. وقتی استن "

 

منبع :  sanykala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۴
محمد امینیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی