خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

در این وبلاگ جدیدترین محصولات زناشویی ، بهداشتی ، آرایشی اصل و مجاز معرفی می گردد ، همچنین در نظر داریم جدیدترین مقالات زناشویی را در این وبلاگ منتشر کنیم
پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶ ب.ظ

طرز استفاده کاپ قاعدگی

فواید استفاده از جام قاعدگی
24 فوریه 2020 | 0 نظر

دختری که جام قاعدگی در دست دارد
بسیاری از زنان در حال استفاده از فنجان های قاعدگی هستند زیرا نه تنها برای محیط زیست بلکه برای سلامتی + رفاه نیز بهتر هستند! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت از دوران انقلابی و فواید استفاده از فنجان قاعدگی ، به مطالعه ادامه دهید.

جام قاعدگی چیست؟
مطمئن نیستید فنجان قاعدگی چیست؟ این یک فنجان انعطاف پذیر است که برای استفاده در داخل واژن در طول دوره قاعدگی شما برای جمع آوری خون قاعدگی طراحی شده است. این فنجان در واقع جریان قاعدگی را جمع می کند تا اینکه مانند تامپون ها یا لنت ها آن را جذب کند. لیوان های قاعدگی معمولاً از سیلیکون 100٪ درجه پزشکی ساخته می شوند. انعطاف پذیر و مراقبت از آنها آسان است.

چگونه می توانم از فنجان قاعدگی استفاده کنم؟
اگر سالها از تامپون استفاده کرده اید ، احتمالاً می توانید به راحتی با یک فنجان قاعدگی سازگار شوید. برای کاربران فقط پد ، ممکن است کمی عادت کند اما شما این کار را از دست خواهید داد! در اینجا چند دستورالعمل ساده وجود دارد:

ابتدا دستان خود را خوب بشویید.
ما پیشنهاد می کنیم از یک روان کننده بر پایه آب استفاده کنید (مانند Pixie Cup Lube) که به شما کمک می کند تا درج کار راحت و راحت باشد. روان کننده را به لبه فنجان بزنید.
جام قاعدگی را محکم از وسط تا کنید و آن را در یک دست نگه دارید و لبه آن به سمت بالا باشد. (در اینجا برخی از تکنیک های تاشو وجود دارد)
فنجان را لبه دار کنید و داخل واژن خود قرار دهید مانند یک تامپون اما بدون اپلیکاتور. باید چند سانتی متر زیر دهانه رحم شما بنشیند.
وقتی فنجان در واژن قرار گرفت ، ساقه را بگیرید و بچرخانید. این کمک می کند تا به فنر باز شود و یک مهر و موم هوا ایجاد کند که نشت فنجان شما را متوقف کند.
استفاده از فنجان قاعدگی چه فوایدی برای سلامتی دارد؟
ما اخیراً بحث کرده ایم که چگونه تامپون ها می توانند به خشکی واژن کمک کنند. هنگامی که واژن شما خشک تر از حد معمول باشد ، می تواند محل رشد بیش از حد باکتری ها باشد ، که ممکن است pH حساس و تعادل باکتریایی در واژن شما را مختل کند. در نهایت این می تواند منجر به عفونت شود. جام قاعدگی مایعات طبیعی و فلور واژن را مختل نمی کند و چیزی را خیس نمی کند.

تامپون ها به سندرم شوک سمی (TSS) مرتبط هستند ، که این اتفاق می افتد زمانی که یک ماده برای مدت طولانی در بدن باشد. یک فنجان قاعدگی در مقایسه با لمس مداوم دیواره های واژن ، قاعدگی ها را در فنجان سیلیکونی نگه می دارد. دوست ما ، مگ ، توضیحات خوبی در مورد TSS در ویدیوی YouTube خود ارائه می دهد.

فنجان های قاعدگی سازگار با محیط زیست هستند!
این یک موضوع بسیار داغ در مورد فواید یک فنجان قاعدگی است که این روزها وجود دارد! یک خانم متوسط ​​روزانه 5 تامپون در دوران قاعدگی خود استفاده می کند. این عدد همراه با تعداد روزهای قاعدگی شما ، ضرب در تعداد سالهای قاعدگی معمولاً برابر با هزاران تامپون یا پد در محل دفن زباله است. آک

5 تامپون x 5 روز x 35 سال (متوسط ​​یائسگی از 50 سالگی شروع می شود) = 10،500

در صورت مراقبت صحیح از فنجان های قاعدگی ، می توان تا 10 سال دوام آورد! این بدان معناست که 1 فنجان قاعدگی می تواند تا 3500 تامپون / پد ارسال شده به محل دفن زباله را ذخیره کند. این تعداد واقعاً آن را در چشم انداز قرار می دهد ، ها؟ و وقتی زندگی جام قاعدگی به پایان رسید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را درون اجاق چوب خود بیندازید یا در آتش بعدی آتش بگیرید. در خاکستر ساده می سوزد که کاملاً زیست تخریب پذیر است.

بیشتر giph به من بگو
فنجان های قاعدگی چقدر راحت هستند؟
دختر ، صندلی را بلند کن! یک تامپون 5 میلی لیتر مایعات را در حالت کامل از بین می برد. جام Pixie ما در سه اندازه ارائه می شود. در اینجا یک تصویر خوب است:

ظرفیت جام قاعدگی
کوچک - حاوی 25 میلی لیتر | بزرگ - حاوی 30 میلی لیتر | XL - حاوی 35 میلی لیتر است

این بدان معنی است که شما به معنای واقعی کلمه می توانید ساعت ها بین تغییرات فاصله داشته باشید. این به جریان شما بستگی دارد ، اما از نظر فنی می توانید با خیال راحت 12 ساعت قبل از تخلیه فنجان قاعدگی بروید.

کلاس داغ یوگا؟ برو عرقش کن

شما برای دو ماراتن تمرین میکنید؟ این محافظت از دوره پشت شماست.

روز را در ساحل می گذرانید؟ کرم ضد آفتاب را بسته بندی کنید ، اما به عمه فلو توجه نکنید!

با بودجه؟ یکی دیگر از مزایای فنجان قاعدگی ، خریدی است که شما هر دهه یک بار انجام می دهید. دیگر لحظه آخری به فروشگاه رفاه پمپ بنزین نمی رود یا دوست پسر خود را برای خرید لنت های خود ارسال نمی کنید. این یک چیز کم است که شما باید هر ماه پول نقد کنید.

یکی از چیزهایی که اکثر خانمها در دوران عادت ماهانه خود متنفر هستند ، احساس "کثیف" یا "ناخوشایند" آنها است. هورمون های شما نه تنها خشمگین هستند و به طور بالقوه نفخ می کنید ، بلکه بو می گیرید. حتی اگر هیچ کس دیگری نمی تواند بو بگیرد ، می توانید. و این صادقانه ترین چیزی است که بیشترین اهمیت را دارد: شما اعتماد به نفس دارید. از آنجا که یک فنجان قاعدگی ، قاعدگی شما را کاملاً در هوای داخل هوا محفوظ نگه می دارد ، بوی بدی از بو نمی رود. اگر در نشت فنجان قاعدگی مشکلی دارید ، ما نکات و راهنمایی هایی برای کمک به آن داریم.


دیگر جای تعجب نیست!
اگر قاعدگی خود را به طور منظم ، از طریق برنامه ای روی تلفن خود یا با استفاده از مجله گلوله ردیابی می کنید ، احتمالاً واقعاً فکر خوبی در مورد زمان رسیدن پریود دارید. دیگر دوران بسته بندی بیش از حد کیف یا کوله پشتی شما گذشته است در صورتی که قاعدگی شما را غافلگیر کند. اگر از یک فنجان پریود استفاده می کنید ، می توانید آن را صبح قرار دهید و روز خود را ادامه دهید - اگر خاله فلو بازدید کند ، از قبل برای او آماده شده اید!

طرز استفاده کاپ قاعدگی:

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی