خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

خرید محصولات زناشویی اصل و مجاز

ابن وبلاگ در ارتباط با فروش محصولات زناشویی ، جنسی مجاز و اصل می باشد

در این وبلاگ جدیدترین محصولات زناشویی ، بهداشتی ، آرایشی اصل و مجاز معرفی می گردد ، همچنین در نظر داریم جدیدترین مقالات زناشویی را در این وبلاگ منتشر کنیم
شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۰۲ ب.ظ

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی:

مارس ماه آگاهی از آندومتریوز است ، بنابراین رابین مک لین ، بنیانگذار Hello Cup ، داستان و سفر خود را با آندومتریوز به اشتراک می گذارد.

یکی از شگفت انگیزترین اتفاقاتی که از زمان شروع Hello Cup افتاده است ، این واقعیت است که من در مورد نبرد فعلی خود با آندومتریوز تنها نیستم.

دوره ها می توانند سخت باشند و اغلب یک دلیل اساسی وجود دارد ، اما برای سالها (در واقع دهه ها) من واقعا نمی دانستم که این چیست.

هنگامی که من جوانتر بودم ، هرگز این مسئله را درک نمی کردم که دوستان عادت ماهیانه خود مسئله مهمی نداشتند. چرا آنها برای کنترل دردهای قاعدگی به همان تعداد بیشمار Panadol نیازی ندارند تا بتوانند عملکرد خود را کنترل کنند.

من از پرداختن به دوران قاعدگی در مدرسه متنفر بودم و دائماً نگرانم که اگر معلم به موقع از زحمت دست نکشد ، من در انتهای دامن خود با یک ویژگی طراحی قرمز ناخواسته مواجه می شوم.

من دکترم را دیدم من به خاطر ندارم که او بیش از حد نگران باشد. راه حل او قرار دادن من روی قرص بود. کمک کرد بیشتر نوجوانان و 20 ساله ام روی قرص ماندم. دفعاتی که قرص را ترک کردم ، با تمام وجود آنچه را که برای "دوره های بد" گذاشتم ، مورد اصابت قرار گرفتم. یادم می آید که آخر هفته در جزیره وایکه با دوستانم دور بودم که به سختی می توانستم حرکت کنم زیرا درد بسیار تهوع آور بود. آنها در ساحل قدم زدند در حالی که من در زیر درختی در نزدیکی استفراغ ایستاده بودم. کمی بعد دوباره قرص برگشتم.

در آن روزها درد فقط به عنوان بخشی از دوره قاعدگی من وجود دارد. دو یا سه روز طاقت فرسا طول می کشد و روزهای باقی مانده سنگین اما بدون درد است.

در طول سالها چندین بار سفر کردم و شهرها را نقل مکان کردم و هر بار که به پزشک جدید مراجعه می کردم و سابقه پزشکی خود را مرور می کردم ، همیشه از آنها درباره دوره های بد خود می گفتم. درد ، حالت تهوع ، سردرد ، خستگی مفرط. هیچ کس هیچ وقت اندومتریوز را به یاد نیاورد.

در سال های اخیر و با شکوه بیشتر شکایت های من ، من خوشبختانه از داشتن موزهای "اسکن داخلی" dildo-esque بیشتر در داخل واگ من که به خاطر می آورم لذت بردم. من هرگز نمی دانم چه باید بگویم وقتی آنها می پرسند که آیا می خواهم خودم آن را وارد کنم وقتی کاندوم را به طور غیرتصدیفی روی پروب می غلتند. من تصور می کنم این یک مورد ضروری مسخره س questionال بهداشتی و ایمنی است اما سوال ساده انحرافی به نظر می رسد. ‘مطمئناً من دوست دارم وقتی در آنجا نشسته اید و تماشا می کنید روش درج dildo مورد نظر خود را به شما نشان دهم. اصلا بی دست و پا و بی آبرو نیست.

با رد همه موارد دیگر ، حدود چهار سال پیش تشخیص آندومتریوز به من داده شد. متخصص زنان و زایمان به من پیشنهاد کرده است که جراحی میرنا یا جراحی لاپاراسکوپی انجام دهم. هیچ یک از آنها درمانی نیستند. آنها ممکن است کمک کنند ، ممکن است نباشند. من می دانم که از چندین حساب اینستاگرام مربوط به endo که دنبال می کنم ، موفقیت قطعاً بسیار ضربه خورده است.

در طول سال گذشته ، درد من بیش از هر زمان دیگری بدتر شده است. اکنون چیزی نیست که فقط در اطراف پریود رخ دهد ، من دائماً در سمت راست خود درد دارم. گاهی اوقات در سمت چپ من هم اما همیشه در سمت راست من. روزی فلج کننده است و باعث می شود که استفراغ کنم. روزهای دیگر این فقط یک درد کسل کننده است که من یاد گرفته ام از آن چشم پوشی کنم. بلند شدن از رختخواب دشوار است و گاهی اوقات من را دچار اشک خصوصی از سرخوردگی و احساس افسردگی می کند. بیماری های نامرئی بی رحمانه هستند زیرا "خوب" به نظر می رسند اما هیچ کس نمی تواند این واقعیت را ببیند که احساس می شود شیطان با پوکر داغ به درون شما دام می زند.

چند هفته پیش ، در همان ساعات اولیه صبح در بخش اورژانس به سر رسیدم ، زیرا درد بسیار شدید بود. کارمندان بسیار شگفت انگیز بودند و به من IV تسکین درد می دادند. متخصص زنان در بیمارستان به من گفت که هرگز تسکین درد را قطع نکنم. من نظر او را در مورد جراحی لاپاراسکوپی پرسیدم. او شخصاً فکر نمی کرد این جواب باشد. "این هنوز یک عمل بزرگ است و برای اکثر افراد درمانی نیست."

در حال حاضر وقتی درد احساس می کند بهترین روش برای کنترل آن دراز کشیدن به پهلو و یک بالش بین پاهایم است. این یک نگاه بسیار پر زرق و برق است.

با توجه به اینکه دوره های شخصی من تاثیری در زندگی من داشته است ، گاهی اوقات دیوانه به نظر می رسد که من در "تجارت دوره" به سر می برم اما شاید این اصلا دیوانه نباشد. شاید این سرنوشت باشد. Hello Cups به من کمک کرده است تا با کمی زمان بیشتر بین تغییرات (فنجان ها بیشتر از تامپون نگه دارند) با جریان سنگین خودم کنار بیایم. اما بدون شک شگفت انگیزترین چیزی که از شروع Hello Cup به وجود آمده این است که چشمان من به تعداد زیادی از افراد مبتلا به آندومتریوز رنج می برد و اینکه چگونه متفاوت ظاهر می شود. ما کاربران Hello Cup داریم که ماهانه بیشتر از روز خونریزی دارند. ما مشتریانی داریم که قادر به کار کردن ، رابطه با شریک زندگی خود ، خوردن غذاهای خاص نیستند.

در یک لحظه ما با ایده استفاده از شعار "دوره های خوب دوباره بزرگ کردن" برای سلام کری بازی کردیم (تا حدودی به این دلیل که می دانستیم دونالد ترامپ ، اگر او هرگز از این موضوع آگاهی پیدا می کرد ، از مهمانی های بسیار پرطرفدار خود که برای یک جام قاعدگی اختصاص داده شده متنفر است. ) ما از آن استفاده نکردیم زیرا برای اکثر افراد با پریود ، آنها چیزی نیستند که وجود داشته باشند و به احتمال زیاد هرگز چیزی نخواهند بود که "عالی" توصیف کنند.

چند هفته پیش دولت نیوزیلند اولین راهنمای تشخیص زودرس آندومتریوز را منتشر کرد. از هر 10 زن یک نفر به آندومتریوز مبتلا می شود.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی